FAQ

ZAMÓWIENIE

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia.

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Poinformuj nas o tym drogą mailową po złożeniu zamówienia.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z naszą infolinią.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z nami mailowo: sklep@esape.pl

Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podając uzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie.

System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana skontaktuj się z nami mailowo.

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU

Możesz napisać do nas zapytanie, zdecydowana większość produktów zaraz po dotarciu na magazyn zostaje opublikowana ponownie. Obserwuj również nasz fanpage na facebooku oraz stronę internetową gdzie na bieżąco uzupełniamy brakujące towary.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Numer konta oraz informacje dotyczące opłacania zamówień:

Odbiorca: MONTERSKI sp. z o.o.
Bank: Santander Bank Polska S.A. 
tytule przelewu podajemy numer zamówienia
Przykład: Numer zamówienia 1350

Numer konta
75 1090 1870 0000 0001 4396 8686

Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL75 1090 1870 0000 0001 4396 8686

SWIFT/BIC: WBKPPLPP

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Niestety nasz sklep obecnie nie udostępnia wysyłki poza granice Polski jednak w zależności od kwoty zamówienia jesteśmy w stanie odstąpić od ustalonych ram. W celu zrealizowania takiego zamówienia skontaktuj się z nami.

Przesyłkę wysyłamy we wszystkich przypadkach w przeciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania płatności. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki jakim jest 1-2 dni robocze. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy firmy kurierskiej.

W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: [ESAPE] Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują się dane do przelewu oraz numer zamówienia.

ZWROTY/WYMIANY

Wyślij mailowo na adres sklep@esape.pl wiadomość z wypełnioną poniżej treścią podając w tytule \”ZWROT, NR. GXYFINCVK\” (gdzie GXYFINCVK jest przykładowym numerem zamówienia, należy go zmienić na własny numer zamówienia podany w mailu od esape.pl z zamówieniem):

Data złożenia zwrotu: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Aktualny adres dostawy: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Powód zwrotu: ……………..

2. Produkt należy odesłać na adres odesłany w wiadomości zwrotnej wraz z fakturą lub paragonem dołączonym do zamówienia.

Sklep nie przyjmuje zwrotów wysyłanych paczkami za pobraniem oraz paczkomatami. Towar powinien być zabezpieczony oraz odpowiednio zapakowany. Koszt odesłania paczki ponosi kupujący.

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu jeśli tylko kompletne zamówienie dotarło do naszej placówki.

• • •

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy napisz do nas maila – sklep@esape.pl